Krdln_ hiç stres olmayın diyeceğim sinir olacaksınız 😀 ne kadar az stres o kadar iyi sizin için. aslında doğum şekline bebekler karar veriyor ama normal doğum anlık acı yaşatıyor sonrası bulutların üzerindeki gibi bir his veriyor. Sezaryen ise ilk gecesi ve eve cıkana kadar zor oluyor. ama eger sezaryen olacaksanız genel olmanızı tavsiye ediyorum. eğer tıbbi engeliniz yoksa normal doğumdan korkmayın. bebeğin ağırlığıyla doğum kolaylaşıyor. Ben 38+6’da epidural sezaryen oldum, ilk gece yürüyemeyediğim için iyi geçmedi,ertesi gün yürüdükçe açıldım. Yanımda rezene götürmüştüm gaz ve tuvalet problemim olmadı. Son haftalar hem cabuk geçsin istiyoruz kavuşmak için ama o geçmiyor gibi görünen zaman öyle çabuk geçiyor ki pıt diye gelip hemencecik büyüyorlar kuzular. Allah sağlıkla kucagınıza almayı nasip etsin, çok klasik bir söz bu günlerinizin keyfini çıkarın naz niyaz yapın. bol bol uyuyun dinlenin. bebek gelişimi bakımı bol bol okuyun.