Silaalgz geçmiş olsun ben de aynı durumdayım. Benim kaşıntım o kadar yüksek seviyeler de değil ama afedersiniz tuvalete oturduğumda oluk oluk mantar döküyorum. Günlük en az 3 kez çamaşırımı değiştirmek zorunda kalıyorum çünkü bembeyaz peynir kesiği gibi akıntı sırılsıklam yapıyor. Doktorum kaşık gibi bir şeyler içine temizledi. Şekeri tamamen yasakladı. Borik asit içerikli firil verdi bir de yine borik asitli sirkeli vajinal duş verdi. Biraz rahatladım gibi ama yine perine masajı yaparken eldivenim bembeyaz mantar oluyor. Doktorum bunun kolay bir tedavi olmadığını hemen geçmeyeceğini söylemişti zaten. Şu an 37.haftadayım. Doğum şeklimi etkiler mi, doğumda bebeğe zarar verir mi çok korkuyorum.
Ben doktora sorarak probiyotik içeren Reflor adlı toz kullanıyorum her gün yoğurtla. Şekeri tamamen bıraktım tatlı hiç yemiyorum ve iç çamaşırımı sürekli değiştirip ütülüyorum.