Kubraylvc Merhaba Cüneyt evrükeye gittim çok memnun kaldım hem çok detaylı baktı hemde 2 hafta sonra tekrar baktı bu sayede 2 defa detaylı bebişi gördük
ynzl Ben 3 hafta sonrası için Ebru Tarım’a randevu aldım. Kendi doktorum da onu önerdi. Ebru Hocaya gidersen doğuma kadar tekrar bana gelmesen bile olur dedi o kadar güveniyormuş. Kendim de zaten Ebru Hanım’ı istiyordum desteklemiş oldu