Merhaba 17 subatta dış gebelik geçirdiğimi öğrendim. Dış gebelikten 2 ay önce hsg çektirmistim tüplerim açıktı yinede dış gebelik geçirdim neyse. Değerim yüksekti 3 binlerdeydi. 2 gün öncesi 4 binlerde olan değerimin düştüğünü gördük sonra usgye girdiğimde sol tüpümde odak gördük. Zaten kendi kendine değer düşmeye baslamıs diye Doktor kemoterapi iğnesiyle düşürürüz dedi. Kürtaj yaptı. Tek seferde kemoterapi iğnesi 70 mg yapıldı. Değerim 3 haftada 0’landı. Peşinden adet oldum. Normal adetim gibi oldum farklılık olmadı. Adetimden bu yana hiç kahverengi akıntım olmamıstı ama simdi ikinci adetime 9 gün kala 2 gün boyunca peçeteye sildikce kahverengi akıntı geldi, korktum. Tekrar gebelik olabilir mi diyede korktum halada korkuyorum. Dıs gebelik sonrası adep olup adetten sonra bu durumu yasayan oldu mu?