sdmnvbzkrt canımm gittim geldim şimdi çook sukur 8+4 diye gittim 9+1 olmus onde bile gitmeye baslamıs dedi kalp atısını bebegi gorduk haraketlenmeyede baslamıs bin şükür inşAllah sağlıkla kucagımızada almayı nasip eder rabbim sen ne durumdasın 🤲🏻❤️❤️