Umutethayatbul
Hiç keyif alamyrm . Resmen depresyona girdim. Sebebi hamilelik sıkıntıları. Bulantılarım uykusuzluk tat alamama ,, fazla koku alma , hiç biiey yapmk istemyrm. Zaman çabuk geçsin istyrm. 12 haftlpm bide . Zaman nasıl geçecek bilmyrm
araskubra
geciyo canim daha dun gibi 6.haftamda basladi benim bulanti simdi olmus 30 hafta ne ara gecti anlamadim bile bide baktim oglumun hoc birsey yok sen dusun
Dimple23
İlk haftalar bende öyleydim merak etmeyin geçecek bugünler birkaç haftaya kendinizi daha iyi hissedersiniz
Umutethayatbul
Tşkrler cvplar için 😊 umarım tez zamanda geçer . Hamile hanımlarla dertleşmek iyi gelir diye düşündüm