Hk29 Ben bio oil kullanıyorum. Ama gittiğim doktor 33 hafta sonrası için lierac önerdi daha iyi etki eder dedi
Hk29 Selmagkk turuncu olanı kullandım. 8.haftada hamile olduğunu öğrendim 33 e kadar kullandım hiç çatlamadım. 33.haftada bir anda çatlamaya başladım. Doktor artık çatlakların olmasının normal olduğunu, iç karnın şuana kadar idare ettiğini söyledi.
Haticesy Selmagkk Tatlı badem yağı, zeytinyağı, kakao yağı bunları bana gebe hemşire önerdi karıştırdım her gece yatmadan sürüyorum gün boyu nemli tutuyor umarım çatlamam 😊
Yogurtlupilav Selmagkk Lierac kullandım ilk hamileliğimde hiç çatlak olmadı, ikinci de de kullanıyorum 32ye geldim yok çatlak. Yves rocher in shower oilini kullanıyorum birde. Ne yaparsanız yapın genetikte olabiliyor bazen tabi.