Doktora başvurdunuz mu? Bende 3 sefer lekelenme yaşadım ilk ikisi pembe kahve idi sonuncu da kırmızı da geldi farklı haftalarda hep, sonuncu 9. Hafta oldu, her seferinde coraspini kesip oksapar ile devam etmiştim en son kanama kırmızı olunca coraspini tamamen bıraktım sadece oksapar ile devam ediyoruz, tüp bebek yada takipli olduğunuz doktoru bilgilendirin muayeneye gidin