Kızlar 2 gündür sütüm çok az nerdeyse yok denecek kadar az dün hipp mama aldım yorumlara bakıp öncesinde aptamil kullanıyordum sanki biraz gaz yapıyor gibi geldi diye değiştireyim dedim değiştirmez olaydım onu iyi kötü içip doyuyordu .. bunu hiç içmiyor🥺 zaten hep meme arıyor oda ayrı birşey napıcam bilemiyorum ( Not: çoğunluk anne sütü çok nadir böyle olunca hazır mama veriyorum)