duyguu11 Temmuz bebeği için Yenidoğan 10lu hastane çıkışı( çok kullanmayı düşünmüyorum saklamak için) 8 beyaz zıbın, 1 alt üst 2 tulum 0-3 ay 3 tulum Yeterli mi kızlar kafam çok karıştı ya zaten sıcak olduğu için zıbınla durur diyorlar birkaç gün sonra
Busramnida duyguu11 yaşadığınız şehire bağlı ama yenidoğan takım giyilir alt üst takım veya uzun kollu tulum penye battaniye müslin kullanılır ilk zamanlar ☺️ yetmezse de ilave alırsın canım
Miyosss duyguu11 yeterli canm inan çabuk büyüyorlar. İhtiyaç olursa şimdi hersey elinin altında yine alırsın. Benim oğlum 37. Hafta 49 cm doğdu 1 aylık olduk şuan yenidogan 50 53 cmlik zıbınları giydirirken zorlanmaya başladım. Iyiki fazla almamışım dedim. Dolu dolu stok yapmaya gerek yok fazlası israf. İhtiyaç oldukça alınır
merveahrl duyguu11 bende az aldım ama maalesef yettiremiyoruz çok çabuk kirleniyor tabi bebeğin kilosuna boyuna da bağlı bu benim kızım zayıf doğduğu için büyük geliyor kıyafetler ve havalar ne kadar iyi olsa da zıbın yetmiyor bence
Bnguuu_102 duyguu11 uzun kollu badi alt veya kısa kollu badi alttan oluşan takımlar var onlardan alın bol bol bir de şortlu kısa kollu tulumlardan alabilirsin
Minnakpopus duyguu11 bende temmuz annesiyim pek bişe almadım 🫣 1 penye hastane çıkışı (1 tane daha alcam) 1 tulum 2 alt üst bide kısa kollu zıbın yeterli ilk zamanlar için havanın durumuna görede zaten alınır artık heryerde e bebek civil vs var fazlası boşuna israf giydirmeden kalıyor. Bide benim ilk oğlumdanda kalanlar var o yüzden dahada bişe almayı düşünmüyorum
Momcrn duyguu11 canım hastane çıkışı takımı bi 2 3 tane al hastaneye sağlık ocağına galan giderken giydirirsin benim 2çocuğumda yaz bebesiydi bende evde hep zıbın giydiriyordum çok sıcak tı uzun kol giyince isilik olurlardı şimdi 3. Hamileliğim Buda ağustosta doğucak sadece zıbın ve bir kaç tulum aldım erken hamilelik olduğu için 2.bebeğim 9aylık yani onun takımları hep yeni onları 3 de erkek o yüzden kıyafet sıkıntım yok ama zıbınlarını fazla al canım
Minnakpopus Momcrn ilk zamanlar mesela doğdu ilk 10 gün falan uzun kollu giydirdiniz mi ? Bide tulumlar müslin miydi acaba
Momcrn Minnakpopus yok canım normal pamuklu kumaştı ama ilk bir kaç gün takım giydirdim üstünü örtmedim sadece çok sıcak olmasın diye askılı tulumlarlar onlardan al canım takımın altına onları giydir ince daha iyi olur hastane çantana hep kısa kol zıbınlar koy müslim örtüler kullanışlı oluyor onlardan al battaniye yerine onları kullanırsın havalar sıcak olduğu için gün aşırı yıka hep bebeğini
Minnakpopus Momcrn ilk oğlum aralık doğumluydu miss gibi giydir yatır 😂😂 ama bunda kestiremiyorum aradan 5 sene geçti bocalıyorum sanırım ahahah. Kısa kollu zıbın 8-10 tane aldım ilk oğlumdanda hep sıfır kol zıbınlar var dönüşümlü idare eder sanırım. Lcw deki kısa kollu tulumlardan alayım madem bi kaç tane bende ya. Çok teşekkürler 🌸