Mrv60 Selam kızlar Erzurum da hangi kadın doğum doktorunu önerirsiniz buralı değilim ve kim iyi kimden memnun kalındı bilgim yok yardımcı olursanız çok ikrama geçer
Ceku256 Mrv60 bende Buharada Berna hocaya gidiyorum memnunum ilgisinden. Herkes dış gebelik diye korkuturken bir tek o iyi şeyler söyledi ve dediği gibi oldu
istek8serkan Mrv60 Ben Erzurum şehir hastanesinde Ebru Erdem Bulut gidiyorum çok memnunum Çok iyi bir doktor 😍
Mrv60 Busramnida yarın 6 haftalık olacak görünüyor bayram tatilinden dolayı doktora gidemedim şimdilik birine randevu aldım ama sonrası için tavsiye lazım
Alone1453 Ben devlet hastanesıne gıdıyorum erzurum şehir hastanesınde taner cam doktorum cok ılgılı cok memnunum
262634nur Mrv60 buradaki arkadaşlarım Fatma hanımda olmuş doğumları çok memnun kalmışlar onların tavsiyesi ile bende ona gıdıyorum benım rısklı gebelik olmasına rağmen güzel anlıyor doktor
istek8serkan Ceku256 muayene ücreti ne kadardı ? Berna Hoca şehir hastanesi’ndeydi ne ara oraya geçti
aliininanasi Mrv60 zehra deniz zor aksakal şehir hastanesinde o kadar iyiki ki. Bende perşembe günü gideceğim inşallah