Mineeee14 Kızlar elbistanlı olup Hatice kılınça sezeryan olan var mı aranız da memnun kalan 2. Sezeryanım ve doktorum gitti malesef
Tugba_turk46 Mineeee14 ben memleketimdeyken Hatice hanıma muayene oluyordum doğum yapmak nasip olmadı ama çok iyi bir doktor çok ilgili ben çok seviyordum umarım ameliyattada iyidir 🌸
zelis61 Kvsr46kvsr merhabalar hatice hanıma yengeniz sezeryan olmuş sanırım memnun kaldı mı sonraki süreçten
Mineeee14 Kvsr46kvsr tamamdır teşekkür ederim Göktürk beydi doktorum gidince orta da kaldım resmen Hatice hanıma devam edeyim sağolun🙂hayırlı olsun size de
Kvsr46kvsr Mineeee14 teşekkürler ❤️ hatice hanım çok iyi, en azından ilgili ve güleryüzlü. Sizde sağsalim alırsınız inşallah kucağınıza
Mineeee14 Tugba_turk46 inşallah korku endişe sardı rabbim sağ Salim kucağımıza almayı nasip etsin❤️🤲🏻