Merhaba, bugün 7+0 bebeğim. Arife günü kalp atışlarını görmüştük. Bugüne kadar da bir sorun yoktu. Fakat sabah çok kısa süreli bir batma hissinden sonra kahverengi lekelenme başladı. Peçeteye sildikçe geliyor. Doktorumla görüştüm progestan fitil başladık. Tedirgin olmamamı, renk kırmızı olmadıkça korkmamamı söyledi fakat içim rahat değil. Daha önce böyle bir şey yaşayanlardan destek arıyorum🥲