mucizebs 8 aylık hamileyim ve nedense horlamaya başladım. İstemsizce oluyor. Bu durumu yaşayan var mı aranızda.
Tugba_turk46 mucizebs ayyy bennn 37.haftama giricem 5. Ayımdan beri bir horlama problemi yaşıyorum istem dışı burun tıkanıklığı yaşıyorum 🥴
Bebegim3444 mucizebs oooo ben kendi horlamama korkup uyandığımı bilirim 😂😂😂😂 gayet normal burun etleri de sistigi için. Doğumdan sonra da kısa bir süre devam etti yorgunluk falan derken sonradan bitti.