adatuna kaybolmuszaman gebelik gibi çift çizgi görüyorsun ama beta artmıyor. Sonra inmeye başlayınca değer regl oluyorsun
Pembe_bulut Adet gecikmesi yaşanır. Beta testi gebelik testleri pozitif olabilir. 1 hafta kadar gecikme yaşayıp sonrasında adet gelir.
kaybolmuszaman Pembe_bulut adetin 15 gün geçti hcg cuma günü 62 çıktı şu an belim,karnım göğüslerim ve başım ağrıyor yarın tekrardan kan vereceğim birazcık korkuyorum açıkçası
kaybolmuszaman Pembe_bulut hayır leke felan gelmedi hiç bi arkadaşımınfa 50 çıkmıştı diğer gün gitti 38 e düşmüş doktor kimyasal gebelik demiş galiba ondan korkuyorum
Pembe_bulut Hmm anlıyorum korkmayın ya boşuna strese sokmayın kendinizi iyi bir değer çıkar inşallah ☺️