Kubrr_ Kızlar hamileyken süt ve Mısır gevreği yiyorum bazen de gronala ve müsli karıştırıyorum sakıncalı mı
2bebelianne Kubrr_ sakıncası yok diye biliyorum ama ikinizin besin ihtiyacını karşılamaz o belli bir haftadan sonra kaç haftalık oldunuz
cylnmy Kubrr_ mısır gevregi en sevdiğim şeydi ancak şekerimi en çok çıkaran şey mısır oldu. Malesef mısır gevreği yiyip 200 şekeri gördüm. Gebelik şekeriniz varsa dikkat edin
2bebelianne Kubrr_ 2. Trimester olmuşsnz kendinize sağlıklı kahvaltı rutini oluşturup bolca su için bebeğiniz ve sizin için daha iyi olur 😊