Cicekbahcesi12 Kızlar canlıda bisey goremedim ama fotograf cekince golgelik dikkatimi cekti sanki sizce var mi yorumlar misiniz? (Bat 10 nisan. Yumurtlama 28 mart)
Cicekbahcesi12 Cicekbahcesi12 Kizlar bunlar da son 3 gundur ovulasyon testlerim. Tatile gitmistim o yuzden yumurtlamadan sonra yapamamistim elimde son 3 gunun testi var simdilik
Cicekbahcesi12 Sizdenbirii1 kac aydir awox siparis veriyorum hic golge bile cikmiyordu bu kez umutlandim insallah vardir ikimizde de 🤲
Cicekbahcesi12 etkafa ay gercekten mi ya cok heyecanlanmaya basladim 😍 insallah vardir ve awox ta bizi yaniltmaz 😔 bugun ruyamda surekli test yapiyordum ve hepsinde pozitif cikiyordu insallah ruyam gerceğe cikmistir 🤲
Cicekbahcesi12 Meleknur1 vermedim daha bat 10 nisan. Dun de yapmistim ama hic golge falan yoktu bugun boyle gorunce umutlandim 😍
Sizdenbirii1 Cicekbahcesi12 valla bende var mı yok mu anlamadım canım uzaktan var gibi görüyorum ama yakınlaştırınca yo kdkdkld bi atayım bak 😀
Cicekbahcesi12 Nurbl cok heyecan yapmaya basladim elimde iki tane daha testim kaldi yarin ve obur gun de yapicam insallah koyulasma gorurum 😍
Cicekbahcesi12 Sizdenbirii1 sanki asagi yukari hareket ettirince gozukuyor gibi ama valla bende anlamadim tencere dibin kara benimki senden kara oldu bizim is 😂