Ben Öznur erene gidiyorum detaylıyı devlette yaptırmıştım kalpte nokta görülünce ilker beye randevu alıp özel olarak kendisine gitmiştim kalp damarlarını vs tek tek incelemişti çok memnun kalmıştık.
Şuan 34+3 deyiz Öznur hanım ile doğum gerçekleştirmeyi düşünüyorum 2. Sezeryanım olacak nasip olursa ultrason görüntüsü kagıt olarak verilmiyor sanırım artık maile gönderiyor hep. Devlette de gittim bu süre zarfında bebeğin ultrason görüntüsünü veriyorlar ama bebek demeye bi şahit lazım kafa ölçülerini veriyor hep ekranı bana da göstermiyor.