Bende 37. Haftadayım birkaç gündür hareketleri azdı acile gittim bu haftalarda biraz azalması normalmiş ama belirgin şekilde normalden çok fazla azalıyorsa kesin gözükmek gerekiyor demişti doktorum çok şükür bir sıkıntı çıkmadı bizde haftaya doğum var inşallah bende de aşırı bel ve kasık ağrısı karın ağrısı var