Beyazyasemin Merhaba arkadaşlar 🌸 Ben tüp bebek çift embriyo transferi oldum. Transferden sonra 11.gün 458 13.gün 1293 15.gün (bugün) 4177 beta sonuçlarımı öğrendim. Beta değerleri ile kesin bir şey söylemek mümkün değil biliyorum ama yine de merak ediyorum. İkiz gebeliği olanların beta artışları nasıldı acaba?
imcakir Beyazyasemin Ben ikiz olabileceğini hiç düşünmedim 37.69 (22 Ocak) . (4 gün sonra) 383.52 (26 Ocak) Bu ikisi aynı hastanede ve akşam saat 8 civarı. 862 (28 Ocak) 2 gün sonra sabah sağlık ocağı
Papatyaaam1 imcakir merhaba ben de Adetıme 7 8 gün kala 392 yle ogrendım 2 gün sonra verdım 900 dü 3 gün sonra tekrar verdıgımde 4016 ydı
Papatyaaam1 Beyazyasemin bilmiyorum yarın keseyı görmeye gıdıcem ama artış sızınkne benzettıgım ıcın sordum
Haco Papatyaaam1 ikiz mi diye sormuşsun ya evet cift yumurta ikizi benim hcg paylastıgım gibi ama hcg ile cok belli olmuyor ikiz oldugunu ancak kesede yada ilerleyen kontrollerde anlayabilirsin