zynpknt duyguu11 benim yeğenim 4 yaşında hala uyuyunca üstüne atıyoruz😂 bence güzel ya ben seviyorum yaz kış kullanılabilcek bişey 🥰
zynpknt duyguu11 yoo zaten üstüne atıyoruz benim bebeklik battaniyem var 120 şuan bile örtünüyorum ben
Mavipatik duyguu11 Müslinlerden falan ziyade kesinlikle penye daha kullanışlı ve yapısı daha güzel ya sarıp sarmalamak daha yumuş yumuş oluyor 🫠 Hatta yumuşak olduğu için banyodan sonra havlu yerine penye battaniye kullanıyorum ben.
obli duyguu11 valla ben 1 tane aldım o da hastane çıkışının içinde. Geri kalan hep müslin. 3 tane 4 katlı müslin 4 tane de tek katlı müslinlerim var yeterli gelir diye düşünüyorum.
myangelson duyguu11 kesinlikle gerekli bende 4 tane var baya işimi goruyor yazın da muslinleri kullanacağım
Momuyy duyguu11 canım bence 3 4 idal birini evde kullan mesala günlük diğerleri gezmelik olsun bebek uyuyunca ört mesala altını açınca alt bezi kullan bebek arabasinda kullan harika kurtarıcı