Busra1675 ben ilk doğumumda da şehir Hastanesi’ne gittim 21.haftaya kadar. Ali bey vardı, onu onermisti doktorum.
Kalp rahatsızlığı dolayısıyla sıkı kontrollerim oluyor. Ozeldeki doktorum kalp doktorumun arkadaşı ama yine de kardiyologum devletteki arkadaşına yönlendirdi çünkü ne olur ne olmaz yatış yapman gerekir, boşuna özelde para harcama, devlet hastanesinde yat demişti. İş oraya gelince ozelde yattım, devlet Hastanesi’ne gitmek aklıma bile gelmedi🥹