Caglaoraldogan ılımlı ben rahat ettim kafamda soru işareti kalmadı 3 hafta önce arkadaşım doğum yaptı aynı hastahne başka doktorda çok memnun kaldı herkez çok ilgiliydi hiç sıkıntı yaşamadım dedi. Bende doktorumdan şuanlık çok memnunum36+4 teyim sürekli takipte. Çok hastası var ve ben normal doğuma önem verdiğini duyduğum için daha çok tercih ettim