Kızlar merhaba bugün 38 haftalık oldum artık doğuma sayılı günlerim var aksi gibi sulu burun akıntısı, hafif boğaz ve baş ağrısı başladı bu ara influenza salgını da var ama ateş öksürük vs gibi şikayetlerim yok şu anda grip başladı diye düşünüyorum durdum durdum doğum arefesinde hasta oluyorum moralim çok bozuldu o yüzden hızlıca düzelmek için önerileriniz varsa yazar mısınız