Birbebisannesi
Ben duruma göre bazen 2 ml de sıkıyorum tıkanıklığına bağlı. Ne büyük oğlumda ne şuan küçük oğlum 5 aylık genzine kaçma olayı olmadı hiç. Sadece ilk zamanlar ağlıyorlardı alışınca ağlamamaya başladılar.
Ama çok rahat uyuyor küçük olanım her akşam duş sonrası yapıyorum rahatlıyor baya.