Kızlar 2.sezeryanım ikiz.
Şuan 13.haftanın içindeyim. Kasılıyor bazen kasıklarımda geriliyor top gibi bir hal alıyor.
Dr.um üçüncü olacağı için, ve öncesi ikiz oldupu için bebeğin çok yuksrda olamayaacağını normalde ekim ortası doğum olması gerekirken eylül sonuna kadar durursa iyi dedi.
3.sezeryan olacak olanlar sizde kasılma vs oluyor mu? Doğumla ilg dr unuz bir şey dedi mi