Nurussemss happyboy_ inşaallah ama aşağıda 6+4 yazıyor normalde 5+3 idi . O beni teleşlandırdı bir de oksapar için rapor yazmadı snra gel duruma göre deyince doktor tedirgin oldum canım. :(
happyboy_ Nurussemss başka bir doktora görün içine sinmiyorsa ama içini ferah tut bebek bazen geç gözüküyor kendini strese asla sokma pozitif düşün
Nurussemss happyboy_ happyboy_ inşaallah canım , benimkiler sağlıklı olmuyor, ya kimyasal ya erken doğum vs diye elimde değil stres yapıyorum ;(
RavenReyes Ve 9. Haftaya kadar sabırlı ol derim . Çoğu 8. Haftada ya da 9. Haftada görüyor. 5+2 de bende de görünmüyordu haftaya tekrar gel dedi. 6+2 de tekrar gittim bebeği gördü. 9. Haftaya kadar görürsün inşallah içini ferah tut.
Nurussemss RavenReyes inşaallah canım haftaya pazartesi giderim diye düşünüyorum, 7+0 olmuş olur, hayırlısı olsun inşallah