mahirsmom olabilir , ilk doğum onunda etkisi . Bende çok geç iyileştim bebeğim 3.100 doğdu kesi vardı dikiş çoktu zor iyileşti.
İkinci doğumda 2.890 doğdu sadece 2 tane dikiş vardı hiç doğum yapmamış gibiydim. Siz sıkıntı etmeyin zoru atlatmissiniz gececek