Eminef2161 Hanımlar benim gibi gaz sancısı çeken var mı? İlk hamileliğim aklıma bile gelmedi kaynımla tartışırken bir anda ağrı saplantı karnıma ağar topar Ambulansla hastaneye götürdüler serum tahlil üşütmüşüm ve gazım varmış :( çok korktum ama devlet hastanesi olmasına rağmen ağrı bir ilgilendiler özel nöbetçi doğum doktoruna kadar baktılar bu vesileyle ilk defa da kalp atışlarını duymuş oldum ❤️ Gaz sancısı için öneriniz var mı?
Uykusuzgeceler Eminef2161 bnde oturup agladıgımı biliyorum tek çaresi ayakları sıcak tutmak ve sırt üstü yatarken ayaklarını teker teker kendine çek bırak rahatlatıyor kesinlikle tutma
Melike26 Eminef2161 yediğin yemeklere kimyon koy canım gazı alıyor,birde gaz yapan yiyecekler yeme bi süre mercimek çorbası kuru, nohut vs. Bir de üşütmemeye özen göster.
NBB Gaz sancısı çok fena ya ilk hamilelik olduğu içinde anlayamıyorsun gaz mi bebek sancısı mi 🤔🤔 ben 32+4 oldum ayaklarım üşüsün hemen gaz sancım birde mide yangınım başlıyor 🤔 sinir oluyorum 😰
Dimple23 Çok dayanılmayacak gibiyse yemeklerden önce çiğneme tableti veriyo doktor yanlış hatırlamıyosam metsilin di ... tabi ayaklara dikkat
Eminef2161 Kızlar o yetmiyormuş gibi devlete gittim ve kalp atışlarını dinletmediler doktor haklarıymış ağlayarak çıktım 2 Aydır bu günü beklerken sağlıklı dedi bıraktı ne olacak dinletseler ihtiyacım var ailevi sorunlardan zaten ağlıyorum her gece kavga kaynımla eşim uzakta çok üzgünüm 😭