Benimde çok baş ağrım oluyor. Migrenimde var normalde. Doktor çok zorda kalırsam ilaç içmemi istedi. Ağrıda yaşadığım stres bebeği daha fazla etkileyebilirmiş. Baş parmakla işaret parmağın ortasındaki yere baskı yaptırıyorum onunda faydasını görüyorum. İlaç içmemeye çalışıyorum