Boş gebelik demek canım embriyo gelişmemiş kese büyük olduğu için de kürtajla alacaklar. Hayırlısı böyleymiş üzülme sıkma canını yine olur inşallah. Rahim temizlenmiş olur sonraki gebelik hemen olur inşallah. Bende kürtaj oldum şuan hamileyim 3 ay sonra oldu hemen oluyor yani böyle şeyler artık normal karşılanıyor maalesef çok geçmiş olsun 😒