Diş diyince elim ayağım titriyor 35+2 deyim plansız gebelik en başından beri çekiyorum hayattan soğudum yaşamak istemedim nöbet gibi tuttuğu an ciğerime vuruyor 2 gün önce nst de sancılarım çıktı bu diş yüzünden 2 tane 20 lik bır üstte dolgum düşmüş boşluk çürümüş ağrısını düşün birde sağda kırık diş sadece ağlıyorum ve az kaldı beni doğuma alın diyecem doktora o derece yaşayamıyorum bana iyi gelen karanfil yağı ve tuzlu sarımsak basınca biraz iyi geliyor