kızlar selam 22+4 deyim ikiz gebeliğim var ikisi de kız çok şükür ama son 3 4 gündür aşırı bir mide bulantısı geldi bana ya ilk zamanlarimda bile bu kadar çok mide bulantısı kusma yaşamadım ya şimdi çok zorluyor beni hemde korkuyorum bı sıkıntı mı var acaba yaşayan var mı aranızda