Merhaba bir kaç gündür kasıklarımda rahatsız edicek derecede ağrılarım vardı bu gece kanamam oldu hastaneye gittim daha öncede 6 ve 8 haftalıkken kanamam olmuştu düşük riskim var. Bu durumu yaşayıp sağlıklı bı şekilde bebeğini kucağına alan varmı tüp bebek tedavisiyle kaldım böyle oldukca moralim çok bozuluyor.