10+1 haftalık gebeyim iki gün önce vajinamın dış dudağında şişlik vardı oturmak da dahi rahatsızlık hissediyodum iki akşamdır birer defa leke tarzı kan gelmiş şu anda şiş azalmış olsa da biraz daha var ve bundan kaynaklı mi bilmiyorum önceden olmayan bulantım var iki gündür yardımcı olur musunuz bilgisi olanlar