Bende pazartesi kontrole gitcem 14 haftalık olmuş olcak acaba öğrenebilir miyimki cinsiyetini?
Gerçi ben cok merak etmiyorum çevremdeki herkes daha cok merak ediyor ve tahmin yürütüyor 🙃
Beni en cok heycanlandıran Allah nasip ederse artk tam bi bebek şeklinde ve hareketlerini görebilcek olmam 🤔🤗