Kastamonu37 Kızlar 6 haftalık hamileyim şimdiye kadar 3 kilo aldım normal mi sizce yoksa ben mi dikkat etmiyorum akşamları karnım 6 7 aylık hamile gibi oluyor bi sıkıntı mı var sizce
Glhayat_54 Kastamonu37 şuan yenisin kusmaların başladığında ki ibinşallah başlamaz kilo verebilirsin hatta aclıktan ağladığın dönemlerin bile olabilir o yüzden simdiden canının istediği herseyi ye ama abartmadan 🤗😂🙈
hilalnuraknc Kastamonu37 canım bende 5 haftalığım bende de şu an aşırı bi iştah açılması var çok acıkıyorum devamlı yiyorum bulantı kusma bende de yok sadece aşırı idrara çıkıyorum ve göğüslerim hassas başka belirtim yok. Allah’ın izniyle sağlıkla kucaklarımıza alalım bebişlerimizi
Bus-ra590 Kastamonu37 ilk zamanlar benimde karnım çok şiş görünüyordu sonra indi sanırım ödem şişkinlik felandı
Accountant Kastamonu37 kilo kişiden kişiye değişiyor bende en çok kiloyu o ilk haftalarda aldım şimdi 4 haftada 1 kilo alıyorum 20. Haftalık şuana kadar 7 - 8 kilo aldım
Kastamonu37 Glhayat_54 öylemi diyorsunuz şu ana kadar hiç bulantım falan olmadı acaba gebe değil miyim diye düşünmeden edemiyorum henüz keseyi görmedik
Glhayat_54 Kastamonu37 daha yeni olduğu için tabi kimi insana hemen bulantı ağrı vs yapar ama bende mesela 9.haftada bulantım başladı bi lac hafta sonra bulantı gitti yerine tiskinöe ve koku hassasiyeti geldi 7. Ayıma gircem ve o tiskinme koku hâlâ devam ediyor malesef..
Kastamonu37 hilalnuraknc inşallah canım benim ben kendimi birde sigarayı bıraktım hamile olduğumu öğrenince ona da bağlıyorum bu kadar yememi 🙈