Fatmanur_gul Kızlar 18 haftaligim karnında iki gündür ağrılar var dayanilmayacak gibi değil ama adet sancısı gibi karnimin alt kısımlarında sizce neden bı bakin lütfen
Bus-ra590 Fatmanur_gul bebeğin büyüdüğü için oluyor benimde olmuştu o zamanlarda doktor normal olduğunu söyledi
06haziran Fatmanur_gul ağrı gibi mi acı gibi mi acı gibi ağrılar benim de olmuştu o hafta karnım yırtılıyor gibi bebek büyüyor yer ediniyor rahim genişliyor o yüzden oluyor magnezyum u ihmal etmeyin