nezzzi 32+6 yım hala kimse inanmıyor haftama. 34te doğum olacak hastanede yatıyorum her hemşire nasıl yani 4-5 aylık gibi en fazla diyor. 20. Haftalardan sonra yavaş yavaş belli olmaya başlamıştı öncesinde hiç anlaşılmıyordu. İnsan hamile olunca göbeği çıksı istiyor ama Göbek yüzünden hareketlerim kısıtlanmıyor, hiç çatlağım olmadı falan olumlu yanlarından da bakmak gerekiyor 😅