Azraa33 hala küvezdeler biri hastane enfeksiyonu kapmıştı beyninde apse oluşmuş enfeksiyondan dolayı onu enjektör ile çektiler 2 mayısta ardından antibiyotik başladıkar bu hafta sonu MR ı var inşallah temiz çıkarsa 4. Haftayı tamamlayacağız dediler 2 haziranda biticek MR sonucu temiz çıkarsa, öbür bebeğim ise küvezde oksijen alıyordu 25 den açık yatağı alıcaklardı serbest oksijen ile ev ortamına alışsın diye