RNurr123 Ara ara karın ağrım ve bıçak batması oluyor karnımda normal midir acaba? Kontrolüm ay sonunda olduğu içinde beklemek istiyorum
Annekuzusu06666 RNurr123 benimde 13+2 benimde rahimde batma sızı oluyp kasıklarda adet sancısı gibi ağrı oluyor
nezzzi RNurr123 ara ara küçük sızlamalar falan rahmimiz büyüdüğü için normal diye biliyorum. Ama sık ve ağrılı oluyosa beklemeden git derim 🌸
Bebegim3444 RNurr123 rahim buyudugu için bi tarz ağrılar nornal tabi dayanilmiycak olmadığı sürece. Bunun için magnezyum kullanılıyor. Dok ağrınız varsa günde iki üçe çıkartılıyor doktor kontrolunde.
Nurrvldn Bendede oluyor ama gecıyor eğer gecmeyıp cok canınız acıyorsa devam edıyorsa bence bir gidin
beyzanurd0302 Ben de nefes alamıyorum gibi ve karnım gergin sıkışmış gibiyim sizlerde oluyor mu böyle