Merhaba ilk gebeliğim olduğu için ne olduğunu anlayamadım. Dün bel ve kaşık ağrılarımdan dolayı hastaneye gittim 38 haftalık hamileyim 3 defa nst çekildi üçünde de çok fazla sancım gözüküyordu (40-100-75-63)iki defa açılmama baktılar ama hiç açılmam yokmuş doktor yatış vermek istedi ama daha önce de 31. Haftada sancılarım çok olduğu için 5 gün hastanede yatmıştım o yüzden yatmak istemedim hastaneden ayrıldım. Evde açılma için ne yapabilirim sancılarımın yüksek çıkması beni çok korkuttu doktor da bu kadar sancıya açılmanın çok olması gerekiyordu dedi