a-b1 merhaba, benim oğlum haziranda doğmuştu İzmir’de yaşıyoruz ve çok sıcak olduğu için ben araba kliması çalıştırdım ve bütün yaz klima çalıştı bebeğe gelmeyecek şekilde ve evi hep havalandırıyordum. Ev derecesi yazın 20-22 arası olması gerekiyor. Şu an klima için erken olabilir tabi sizin yaşadığınız yere de bağlı 😌