[silindi] Selam kızlar gebelik öncesi kilomun aşağısına indim,normalde de çok zayıftım gebelikte 25 kilo aldım şimdi alt göbek mi denir deri mi denir ne olduğunu bilmiyorum o kalmış bu hiç gitmeyecek mi?daha da zayiflayayim desem deri kemik kalicam anlamadım
bravo61 [silindi] alt göbekse sporla gider ancak :) Ama sarkık bi deri ise spor gene etkiler ama %100 de kaybolcanı sanmam
[silindi] bravo61 kuzum gevşek bi şey bu kadar vermeden önce daha çoktu verdikçe küçüldü yağ mi diyorum dün otururken bi foto cekinmisim en altta Bir halka duruyor
rumikaa [silindi] 52 yle hamile kaldım 80 le doğum yaptım geçen hafta 65 dim kilomdan şuan memnunum da göbek gitsin istiyorum ara sıra korse kullanıyorum