Konuyla alakasız ama sizlere bir şey sormak istiyorum. 18 haftalık hamileyim. Bebeğin bir hafta önden gittiğini biliyorum. Sorum şu ki göbeğimin altında kasığa doğru hareket hissediyorum genelde akşamları. Hatta bazen bi anda bi tarafa doğru bi ağırlık hissediyorum o tarafa bi dokunuyorum orda bi sertlik var. Acaba bebek kafasını kolunu bacağını oraya koyuyor olabilir mi ? Kafamda kurmuyorum herhalde 😅 zayıfım bu arada hareketleri daha net hissedebiliyorum