Masalceylan karaciğer enzimlerinize bakıldı mı gebelik kolestazı olabiliyor eğer o değerlerde sıkıntı yoksa hamilelik kaşıntısı/alerjisi olabiliyor. Bende 2-3 hafta yaşadım ve tüm vücudumda vardı kaşıntı bacaklarım kollarım karnım sırtım her yerime yayılmıştı en son göz altlarımda kızarıklık olmaya başlamıştı dermatoloji uzmanının verdiği gebelikte güvenli bi ilaç sayesinde geçti çok şükür. Doktorum artan hormonlar sebebiyle olabiliyor doğumdan sonra geçiyor dedi her yerim yara olmuştu kaşımaktan çok zor bi durum. Ilık duş, ıslak havlu koymak, zeytinyağı+kantaron yağıyla yağlamak, Hindistan cevizi yağıyla yağlamak iyi geliyordu ama hayat kalitesini çok etkiliyor. Değerleriniz normalse dermatologa gidip kadın doğumcunuzun da onayıyla verdiği ilacı kullanmanızı öneririm ✨