Kızlar 2 gün önce dedim şu çamaşır makinesini bir temizliyim gittim söktüm heryerinden bişeyler, deterjan bölmesinde kalındılar vardı temizledim güzelce diş fırçasıyla tertemiz oldu sonra dün bir anda sol elimin yüzük parmak içi kaşınmaya başladı sonra baloncuk baloncuk oldu. Dedim heralde o çamaşır deterjanı kalıntılarıyla uğraşmaktan oldu. Bu sabah kalktım şimdi ellerim baya kaşınıyor azcık araştırdım gebelik kolestazı diye birşey buldum. Şimdi okudukça kaşınıyorum. Bugün pazar ne yapmalıyım? Ciddi birşey midir?