Merhaba, bugün çatı muayenesi oldum. Muayenede doktor çatı darlığı konusunda ortalama bir yerde olduğumu belirtti. Yani ne çok kolay ne çok zor olur diyebilirim dedi. 10 gün içinde kendiliğinden doğmaz ise sezaryen olacağım. Vajinal doğum için merdiven inme / hurma vs gibi şeyler yapsam mı yoksa zorlamasam mı karar veremedim. Vajinal doğumda çok yırtık olmasından da korkuyorum. Benzer durumda olan var mı acaba ?