Gebeliğimi öğrenince aniden bıraktım sigarayı. Şimdilik çekirdek çıtlayarak idare ediyorum ama aşırı canım istiyor başıma ağrılar giriyor uyku bile uyuyamıyorum. Sinirli olup eşime bağırır oldum ve bu da bende ayrıca stres yapıyor. Allah aşkına bana bi yardımcı olun bu durumdan nasıl kurtulucam sigata içmicem aslaa ama bu durumum da çok iyi değil bence bebeğim için 😔