Merhaba kızlar 30+1 haftalık hamileliğim ilk gününden kalp çarpıntısı yaşıyorum kansızlık dediler son 5 haftadır gittiğimde bebek ters dediler sürekli kalbim sıkışıyor ama iki gündür nefes alamıyorum. Bebek ters diye bu kadar çok sıkışması normal mi uyumuyorum iki gündür